سال نو مبارک + جشنواره نوروزی متلب سایت

سال جدید را خدمت همه مخاطبین متلب سایت و اعضای جامعه علمی هوش مصنوعی و برنامه نویسی متلب ایران، تبریک عرض می کنیم. امیدواریم سال جدید، سالی باشد، سرشار از موفقیت و شادکامی برای شما.

 

متلب سایت، در سال جدید متفاوت از همه سالها خواهد بود. توسعه هر چه بیشتر علمی سایت، اولویت کاری ما در این سال خواهد بود. در این میان، پیشبرد فنی سایت و همراه سازی آن با استانداردهای به روز، نیز در محور فعالیت ها قرار داده شده اند.

 

آنچه در این سال ما بیشتر از همه نیاز خواهیم داشت، حمایت های همیشگی و استوار شماست. امیدواریم، در کنار هم امسال را به سالی تبدیل کنیم که شعار متلب سایت به طور کامل به وقوع بپیوندد:

“دانش در دسترس”، همیشه، همه جا، برای همه


جشنواره نوروزی متلب سایت در فیسبوک: به بهترین چهار پیام تبریک سال نو و یا بیان تجربه و یا خاطره کار با متلب سایت، در صفحه فیس بوک متلب سایت (در این لینک +)، به ترتیب چهل هزار، سی هزار، بیست هزار و ده هزار تومان! (مجموعاً یکصد هزار تومان!!) کوپن رایگان استفاده از محصولات متلب سایت را اهدا خواهیم کرد. مدت زمان شرکت در این جشنواره آخر روز دهم فروردین ۱۳۹۱ می باشد (به پایان رسید. نتایج را در زیر ببینید).

 

اعلام نتایج

از میان شرکت کنندگان در مسابقه افراد زیر به عنوان برنده انتخاب (بر حسب رای عمومی تا روز دهم فروردین) به ترتیب به عنوان نفرات اول تا چهارم انتخاب شده اند. افراد برگزیده با انتخاب محصولات آموزشی مورد علاقه خود (تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۱)، می توانند با ما مکاتبه نمایند.

 

  1. Mohammad Saleh Maddah
  2. parisa shojaei
  3. Javad Palizvan
  4. Alireza Eskandari

 

 

سایر افرادی که در مسابقه شرکت کرده بودند ولی در میان چهار نفر برگزیده اول نبوده اند، این امکان را خواهند داشت تا از تمامی بندهای تخفیف ویژه و تکرار نشدنی چهارشنبه سوری که بهترین فرصت آموزشی در سال گذشته بود، تا روز ۱۸ فروردین ۱۳۹۱ بهره مند شوند (برای اطلاعات بیشتر این لینک (+) را ببینید).

 

سایر مخاطبین متلب سایت نیز به مناسبت جشنواره نورورزی، این فرصت را خواهند داشت تا از بند دو و یا سه تخفیف ویژه چهارشنبه سوری تا روز ۱۸ فروردین ۱۳۹۱ استفاده کنند.

 

موفق باشید.
متلب سایت – مرجع برنامه نویسی هوش مصنوعی
www.MatlabSite.com

مطالب پیشنهادی‎

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *