مراجع مرتبط با آموزش تکمیلی رویت ارکیتکچر (Revit Architecture)

آموزش تکمیلی رویت ارکیتکچر (Revit Architecture)

 

در آموزش تکمیلی رویت ارکیتکچر (Revit Architecture) که در ادامه مراجع مرتبط با آن آمده است، در رویت محیطی مستقل نیز برای ساخت جزئیات لازم برای استفاده در یک پروژه نیز در نظر گرفته شده است که در آن کاربر توانایی ساخت هرگونه جزئیات لازم برای پروژه را دارد به طور مثال: مبلمان، درب، پنجره، منابع روشنایی و …. فرادرس در این آموزش به دنبال آشنایی کامل کاربر با این دو محیط بسیار پر کاربرد می باشد و تمام تلاش خود را در بالا بردن سطح اطلاعات کاربر از مفاهیم اصلی و پایه این دو محیط را انجام داده است. بعد از معرفی کامل دو محیط با ساختن یک حجم و استفاده از فمیلی در آن، کاربران به طور کامل با روند انجام یک پروژه با استفاده از محیط مس آشنا می شوند.

آموزش تکمیلی رویت ارکیتکچر (Revit Architecture)

در آموزش تکمیلی رویت ارکیتکچر (Revit Architecture) که در ادامه مراجع مرتبط با آن آمده است، در رویت محیطی مستقل نیز برای ساخت جزئیات لازم برای استفاده در یک پروژه نیز در نظر گرفته شده است که در آن کاربر توانایی ساخت هرگونه جزئیات لازم برای پروژه را دارد به طور مثال: مبلمان، درب، پنجره، منابع روشنایی و …. فرادرس در این آموزش به دنبال آشنایی کامل کاربر با این دو محیط بسیار پر کاربرد می باشد و تمام تلاش خود را در بالا بردن سطح اطلاعات کاربر از مفاهیم اصلی و پایه این دو محیط را انجام داده است. بعد از معرفی کامل دو محیط با ساختن یک حجم و استفاده از فمیلی در آن، کاربران به طور کامل با روند انجام یک پروژه با استفاده از محیط مس آشنا می شوند.

در ادامه مقالات، کتب انگلیسی، کتب فارسی و آموزش های آنلاین منتشر شده در این زمینه معرفی شده اند:

 

معرفی کتب انگلیسی
عنوان تصویر نویسندگان سال انتشار لینک توضیحات
Mastering Autodesk Revit Architecture 2016: Autodesk Official Press 61dauYkFIoL._SX397_BO1,204,203,200_ James Vandezande, Eddy Krygiel ۲۰۱۶ لینک (کلیک کنید) ۱st Edition

 

 

معرفی منابع آموزشی آنلاین فرادرس
عنوان مدرس مدت زمان لینک
آموزش تکمیلی رویت ارکیتکچر (Revit Architecture) مهندس امین رضائی ۴ ساعت و ۱۰ دقیقه لینک (کلیک کنید)
آموزش رویت ارکیتکچر (Revit Architecture) مهندس امین رضائی ۱۰ ساعت و ۵۳ دقیقه لینک (کلیک کنید)

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *