دانلود پاورپوینت آموزش شبیه سازی مدارات الکتریکی با OrCAD – اسلاید های ارائه

  

امروزه مدل سازی و شبیه سازی کامپیوتری جزئی جدایی ناپذیر از تمامی علوم و فنون گشته است. طراحی مدارات الکتریکی نیز از این قاعده مستثنا نیستند. شبیه سازی مدارات الکتریکی علاوه بر کاهش چشمگیر هزینه و زمان تست و آزمون، این امکان را در اختیار ما قرار می دهد که بتوانیم رفتار بخش هایی از مدار را رصد کنیم که در عمل نیازمند تجهیزات گران قیمت بوده و حتی بعضاً غیر ممکن اند. بهینه سازی پارامترها در مدارهای غیرخطی و پیچیده یکی دیگر از مسائلی است که یکی از بهترین راه حل های آن استفاده از شبیه سازی است. در این آموزش به قابلیت های ویژه و منحصر به فردی که نرم افزار OrCAD Capture جهت شبیه سازی مدارات الکتریکی در اختیار ما قرار می دهد خواهیم پرداخت.

فایل های پاورپوینت این آموزش برای دانلود در اختیار مخاطبین عزیز قرار گرفته است.

برای دانلود فایل های پاورپوینت به لینک های زیر مراجعه بفرمائید:

 

امروزه مدل سازی و شبیه سازی کامپیوتری جزئی جدایی ناپذیر از تمامی علوم و فنون گشته است. طراحی مدارات الکتریکی نیز از این قاعده مستثنا نیستند. شبیه سازی مدارات الکتریکی علاوه بر کاهش چشمگیر هزینه و زمان تست و آزمون، این امکان را در اختیار ما قرار می دهد که بتوانیم رفتار بخش هایی از مدار را رصد کنیم که در عمل نیازمند تجهیزات گران قیمت بوده و حتی بعضاً غیر ممکن اند.

بهینه سازی پارامترها در مدارهای غیرخطی و پیچیده یکی دیگر از مسائلی است که یکی از بهترین راه حل های آن استفاده از شبیه سازی است. کاربرد شبیه سازها منحصر به کاربردهای طرحی، تست و بهینه سازی نشده و در زمینه های دیگری نظیر یادگیری و آموزش عملکرد مدارات الکتریکی و توپولوژی های گوناگون و همچنین مهندسی معکوس نیز کاربرد فراوانی دارند.

تمامی این موارد سبب می شوند که یادگیری ابزارهای شبیه سازی مدارات الکتریکی برای تمامی کسانی که در رشته های مرتبط با برق و سخت افزار فعالیت می کنند یک نیاز محسوب گردد. در این آموزش به قابلیت های ویژه و منحصر به فردی که نرم افزار OrCAD Capture جهت شبیه سازی مدارات الکتریکی در اختیار ما قرار می دهد خواهیم پرداخت.

فایل های پاورپوینت این آموزش برای دانلود در اختیار مخاطبین عزیز قرار گرفته است.

 

برای دانلود فایل های پاورپوینت به لینک های زیر مراجعه بفرمائید:

لینک دانلود (+)

 

 

  

آموزش شبیه سازی مدارات الکتریکی با OrCAD

 

برای توضیحات بیشتر و بررسی سرفصل های ارائه شده و تهیه این آموزش به لینک زیر مراجعه کنید:

کلیک کنید(+)

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *