فرادرس :: بزرگترین پروژه آموزش آنلاین دانشگاهی ایران‎

فرادرس :: بزرگترین پروژه آموزش آنلاین دانشگاهی ایران‎پروژه علمی-آموزشی فرادرس (لینک)، با ارائه بیش از ۳۵۰ ساعت ویدئوی آموزشی تخصصی در زمینه هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی، داده‌کاوی، بهینه‌سازی، یادگیری ماشینی، مهندسی برق، مهندسی کنترل، مهندسی صنایع، تحقیق در عملیات و ده‌ها زمینه تخصصی و دانشگاهی دیگر، به جرأت یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های آموزشی آنلاین و پیشتاز در ایران است.

در حال حاضر، بیش از ۱۲۰ ساعت از آموزش‌های فرادرس، به صورت کاملا رایگان در اختیار دانشجویان و دانش‌پژوهان قرار گرفته‌اند، و فقط در عرض چهار ماه گذشته، میزان بازدید از این آموزش‌ها در وبسایت تخته سفید و سایر وبسایت‌های به اشتراک گذاری ویدئویی، بیش از ۲۰ هزار ساعت بوده است. برای دسترسی به کانال های ویدئویی رسمی فرادرس، لینک‌های زیر را مشاهده نمایید:

تخته سفید: لینک دسترسی

یوتیوب: لینک دسترسی

ویمئو: لینک دسترسی

آپارات: لینک دسترسی

بسیاری از آموزش‌هایی که در فرادرس ارائه شده‌اند، حتی معادل خارجی نیز ندارند و برای نخستین بار، به صورت عملی و کاربرد محور، به زبان فارسی و بر روی فرادرس ارائه شده‌اند. فرادرس نیز، همانند پروژه‌های آموزشی خارجی مانند Udacity و Coursera، پر کردن شکاف میان آموزش سنتی دانشگاهی و نیازهای مطرح در صنعت و محیط کار، و همین طور ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی برای همگان قرار داده‌ایم. هم اکنون، بیش از ۱۰ هزار نفر از دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های داخل و خارج ایران، از آموزش‌های فرادرس استفاده نموده‌اند و خرسندیم که ناب‌ترین آموزش‌های تخصصی و کاربردی را، که معمولا در دانشگاه‌ها مجال مطرح شدن پیدا نمی‌کنند، به دانشگاهیان و دانشجویان عزیز ارائه نموده‌ایم.

مطالب پیشنهادی‎

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *