فرادرس آموزشی ریشه یابی و ترسیم اعداد مختلط در متلب

فرادرس آموزشی ریشه یابی و ترسیم اعداد مختلط در متلب

 

در این فیلم آموزشی رایگان، سعی شده است که امکانات متلب برای محاسبات و عملیات بر روی اعداد مختلط (Complex Numbers) و ترسیم ویژگی های مربوط به آن ها، مورد بحث و بررسی قرار گیرد. با استفاده از قواعد مربوط به ریشه گیری از اعداد مختلط، ریشه های چندگانه عدد یک، که همگی بر روی دایره واحد قرار می گیرند، به صورت اشکالی جالب، ترسیم شده و نمایش داده شده اند. سپس با تبدیل این روند به یک تابع، این موضوع به صورت تکرار شونده و برای چند عملیات ریشه گیری هم زمان بحث شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، ادامه مطلب را ببینید.

فرادرس آموزشی ریشه یابی و ترسیم اعداد مختلط در متلب

 

در این فیلم آموزشی رایگان، سعی شده است که امکانات متلب برای محاسبات و عملیات بر روی اعداد مختلط (Complex Numbers) و ترسیم ویژگی های مربوط به آن ها، مورد بحث و بررسی قرار گیرد. با استفاده از قواعد مربوط به ریشه گیری از اعداد مختلط، ریشه های چندگانه عدد یک، که همگی بر روی دایره واحد قرار می گیرند، به صورت اشکالی جالب، ترسیم شده و نمایش داده شده اند. سپس با تبدیل این روند به یک تابع، این موضوع به صورت تکرار شونده و برای چند عملیات ریشه گیری هم زمان بحث شده است.

این فیلم، بخشی از کارگاه تخصصی آموزش برنامه نویسی متلب است، که در آبان و آذر ماه ۱۳۹۳، با همکاری فرادرس و شاخه دانشجویی IEEE در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، با حضور افراد مختلفی از دانشگاه ها و صنایع ایران، برگزار شده است و گواهینامه بین المللی معتبر از سوی IEEE به شرکت کنندگان ارائه شد. مدرس این کارگاه آموزشی، دکتر سیدمصطفی کلامی هریس، دانش آموخته دکترای مهندسی برق-کنترل، از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است.

 

 

برای مشاهده جزئیات و تهیه فرادرس آموزشی ریشه یابی و ترسیم اعداد مختلط در متلب به این لینک (+) مراجعه نمایید. 

مطالب پیشنهادی‎

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *