مراجع مرتبط با آموزش ساخت بازی ساده در ویژال بیسیک

آموزش ساخت بازی ساده در ویژوال بیسیک

در آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک که این بخش مراجع مرتبط با آن می باشد،  ساخت بازی در محیط برنامه نویسی ویژوال بیسیک انجام شده است، به صورت گام به گام نحوه برنامه نویسی و افزودن امکانات به بازی آموزش داده می شود. در حقیقت در این یازی (که هم به صورت تک نفره و هم به صورت دونفره می باشد)، یک بازیکن کاراکتر مورد نظر را توسط کلیدهای میان بر کیبورد حرکت می دهد (البته قابلیتی به بازی اضافه شده است که می توان سرعت حرکت کاراکتر را تغییر داد و کم و زیاد کرد) و بازیکن دوم سعی می کند به کاراکتر مذکور شلیک کند و در صورتی که شلیک موفقیت آمیز بوده و به هدف اصابت کنید، یک پوئن مثبت برای بازیکن دوم در نظر گرفته می شود و آیکونی در محل شلیک نقش می بندد و درصورتی که موفقیت آمیز نباشد.

 آموزش ساخت بازی ساده در ویژوال بیسیک

در آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک که این بخش مراجع مرتبط با آن می باشد، ساخت بازی در محیط برنامه نویسی ویژوال بیسیک انجام شده است، به صورت گام به گام نحوه برنامه نویسی و افزودن امکانات به بازی آموزش داده می شود. در حقیقت در این یازی (که هم به صورت تک نفره و هم به صورت دونفره می باشد)، یک بازیکن کاراکتر مورد نظر را توسط کلیدهای میان بر کیبورد حرکت می دهد (البته قابلیتی به بازی اضافه شده است که می توان سرعت حرکت کاراکتر را تغییر داد و کم و زیاد کرد) و بازیکن دوم سعی می کند به کاراکتر مذکور شلیک کند و در صورتی که شلیک موفقیت آمیز بوده و به هدف اصابت کنید، یک پوئن مثبت برای بازیکن دوم در نظر گرفته می شود و آیکونی در محل شلیک نقش می بندد و درصورتی که موفقیت آمیز نباشد.

در ادامه کتب انگلیسی، کتب فارسی و آموزش های آنلاین منتشر شده در این زمینه معرفی شده اند:

 

معرفی کتب انگلیسی
عنوان تصویر نویسندگان سال انتشار لینک توضیحات
VB.NET Programming vnnetprogramming mkaatr ۲۰۱۰ لینک (کلیک کنید)

 

معرفی کتب فارسی
عنوان تصویر نویسندگان سال انتشار لینک توضیحات
آموزش گام به گام برنامه سازی به زبان ویژوال بیسیک 20 عین الله جعفرنژاد قمی ۱۳۹۴ لینک (کلیک کنید)
آموزش گام به گام ویژوال بیسیک ۶ 211 گرگ پری – مترجم ها : سهیلا سرهنگی – فرهاد غنی زاده ۱۳۸۶ لینک (کلیک کنید)
معرفی منابع آموزشی آنلاین فرادرس
عنوان مدرس مدت زمان لینک
آموزش ساخت بازی ساده در ویژوال بیسیک مهندس مجتبی شادریان ۲ ساعت و ۳ دقیقه لینک (کلیک کنید)
آموزش کاربردی برنامه نویسی اندروید به زبان بیسیک مهندس مجتبی شادریان ۱۵ ساعت و ۹ دقیقه لینک (کلیک کنید)
آموزش برنامه نویسی برای دانش آموزان با اسمال بیسیک یا Small Basic دکتر سیدمصطفی کلامی هریس ۱۶ ساعت و ۳۱ دقیقه لینک (کلیک کنید)

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *