مراجع مرتبط با آموزش فریمورک Spring

در آموزش آموزش فریمورک Spring که مراجع مرتبط با آن در ادامه آمده است، جاوا در زمینه های مختلف فریمورک های مختلفی دارد. یکی از این فریمورک ها، Spring است که از محبوب ترین فریمورک های حال حاضر جاوا می باشد. هدف از ایجاد این فریمورک توسعه و ایجاد نرم افزارهای Enterprise می باشد. یعنی نرم افزار آن قدر وسیع باشد که به راحتی نتوان آن را با روش های معمولی جاوا پیاده سازی کرد. آن وقت فریمورک Spring وارد عمل می شود و با ابزارها و قابلیت هایی که در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد می تواند قسمت های مختلف یک پروژه را از لایه وب و UI یا User Interface گرفته تا لایه های Service یا Business و لایه دیتابیس پشتیبانی می کند.

در آموزش آموزش فریمورک Spring که مراجع مرتبط با آن در ادامه آمده است، جاوا در زمینه های مختلف فریمورک های مختلفی دارد. یکی از این فریمورک ها، Spring است که از محبوب ترین فریمورک های حال حاضر جاوا می باشد. هدف از ایجاد این فریمورک توسعه و ایجاد نرم افزارهای Enterprise می باشد. یعنی نرم افزار آن قدر وسیع باشد که به راحتی نتوان آن را با روش های معمولی جاوا پیاده سازی کرد. آن وقت فریمورک Spring وارد عمل می شود و با ابزارها و قابلیت هایی که در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد می تواند قسمت های مختلف یک پروژه را از لایه وب و UI یا User Interface گرفته تا لایه های Service یا Business و لایه دیتابیس پشتیبانی می کند. 

یعنی تمام راه کارهای مورد نیاز برای نوشتن یک نرم افزار در سطح Enterprise به عنوان مثال ERP یا سیستم های دانشگاهی، بیمارستان و …. را به برنامه نویسان می دهد.

Spring نگرش شما را تغییر می دهد و روش جدیدی را برای توسعه و ایجاد نرم افزارهای اطلاعاتی را برای شما بیان می کند.

به طور خلاصه در این آموزش مفاهیم مقدماتی را با مثال هایی مناسب در طول آموزش بیان خواهیم کرد و برای جمع بندی مطالب یک پروژه ساده کتابخانه را با معماری Spring پیاده سازی می کنیم.

در ادامه مقالات، کتب انگلیسی، کتب فارسی و آموزش های آنلاین منتشر شده در این زمینه معرفی شده اند:

 

معرفی کتب انگلیسی
عنوان تصویر نویسندگان سال انتشار لینک توضیحات
Beginning Spring Mert Caliskan, Kenan Sevindik ۲۰۱۵ لینک (کلیک کنید)
Spring in Action Craig Walls ۲۰۱۱ لینک (کلیک کنید) ۳rd Edition
Pro Spring 3 (Expert’s Voice in Spring) 41b1ql1lutl-_sx376_bo1204203200_ Rob Harrop, Clarence Ho ۲۰۱۲ لینک (کلیک کنید) ۱st ed. Edition

 

معرفی منابع آموزشی آنلاین فرادرس
عنوان مدرس مدت زمان لینک
آموزش فریمورک Spring مهندس مصطفی عنبرمو ۶ ساعت و ۱۷ دقیقه لینک (کلیک کنید)
آموزش جاوا اسکریپت (JavaScript) مهندس محمد عبداللهی ۹ ساعت و ۸ دقیقه لینک (کلیک کنید)
آموزش برنامه نویسی جاوا‎‬ دکتر سیدمصطفی کلامی هریس ۲۳ ساعت و ۱۷ دقیقه لینک (کلیک کنید)

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *