مراجع مرتبط با آموزش شبیه سازی سیستم های قدرت با PowerWorld Simulator


در آموزش شبیه سازی سیستم های قدرت با PowerWorld Simulator که مراجع مرتبط با آن در ادامه آمده است، نرم افزار PowerWorld Simulator در حال حاضر یکی از بهترین و به روز ترین نرم افزارها برای شبیه سازی و آنالیز سیستم های قدرت می باشد. این نرم افزار یک نرم افزار تعاملی و کاملاً گرافیکی است که کار را برای هر کاربری حتی غیر متخصص برای آنالیز سیستم های قدرت آسان می کند و امکانات و ویژگی های مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

در آموزش شبیه سازی سیستم های قدرت با PowerWorld Simulator که مراجع مرتبط با آن در ادامه آمده است، نرم افزار PowerWorld Simulator در حال حاضر یکی از بهترین و به روز ترین نرم افزارها برای شبیه سازی و آنالیز سیستم های قدرت می باشد. این نرم افزار یک نرم افزار تعاملی و کاملاً گرافیکی است که کار را برای هر کاربری حتی غیر متخصص برای آنالیز سیستم های قدرت آسان می کند و امکانات و ویژگی های مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

در این آموزش نحوه شبیه سازی و آنالیز سیستم های قدرت در برنامه PowerWorld Simulator به عنوان یک آموزش پروژه محور مطرح شده است و حین آموزش به انجام پروژه هایی در همان زمینه می پردازیم. ابتدای آموزش شما را با محیط کلی برنامه آشنا خواهیم کرد و سپس بدون تلف کردن زمان به سراغ انجام پروژه های ساده تا پیچیده رفته و شما را با نحوه کار برنامه و آنالیز شبکه های قدرت آشنا می کنیم.

در ادامه مقالات، کتب انگلیسی، کتب فارسی و آموزش های آنلاین منتشر شده در این زمینه معرفی شده اند:

 

معرفی مقالات
عنوان نویسندگان سال انتشار لینک توضیحات
Optimal Microgrid Control and Power-Flow Study With Different Bidding Policies by Using PowerWorld Simulator Dong Zhang, Shuhui Li, Peng Zeng ۲۰۱۳ لینک (کلیک کنید) در این مقاله برای کنترل پارامتر های شبکه هوشمند از برنامه پاور ورد استفاده شده است.
Load Balancing for Distributed and Integrated Power Systems using Grid Computing R. Al-Khannak, B. Bitzer ۲۰۰۷ لینک (کلیک کنید) شبیه سازی های این مقاله ، توسط برنامه PowerWorld صورت گرفته است.
Voltage stability of transmission network with different penetration levels of wind generation S. Naser, GarbaO, Anaya-Lara ۲۰۱۰ لینک (کلیک کنید) شبیه سازی های این مقاله ، توسط برنامه PowerWorld صورت گرفته است.

 

معرفی کتب انگلیسی
عنوان تصویر نویسندگان سال انتشار لینک توضیحات
Power System Analysis & Design, SI Version  J. Duncan Glover, Mulukutla S. Sarma, Thomas Overbye ۲۰۱۱ لینک (کلیک کنید)

 

معرفی کتب فارسی
عنوان تصویر نویسندگان سال انتشار لینک توضیحات
تحلیل مسائل بررسی سیستم های قدرت

احد کاظمی 

۱۳۹۴ لینک (کلیک کنید)
بررسی سیستمهای قدرت I 9645819490-_ss240_

هادی سعادت، بهروز وحیدی (مترجم)، محمدجواد البرزی (مترجم)

۱۳۸۴ لینک (کلیک کنید)

 

معرفی منابع آموزشی آنلاین فرادرس
عنوان مدرس مدت زمان لینک
آموزش شبیه سازی سیستم های قدرت با PowerWorld Simulator مهندس محمود موسوی ۵ ساعت و ۵۰ دقیقه لینک (کلیک کنید)
آموزش نرم‌ افزار DIgSILENT برای آنالیز و شبیه سازی سیستم های قدرت مهندس حسین مهدی نیا رودسری ۳۱ ساعت و ۱۵ دقیقه لینک (کلیک کنید)

 


مجموعه: اخبار و تازه ها برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *