مراجع مرتبط با آموزش مدل سازی انرژی با Autodesk Ecotect Analysis


در آموزش مدل سازی انرژی با Autodesk Ecotect Analysis که مراجع مرتبط با آن در ادامه آمده است، توانایی بررسی ساختمان طراحی شده از نظر مصرف انرژی، توانایی دریافت نور خورشید در طول سال، به دست آوردن ابعاد بهینه باشو ها و سایه بان، به دست آوردن بارهای حرارتی ساختمان، طراحی ساختمان بر اساس سیستم غیرفعال خورشیدی از قابلیت های نرم افزار Ecotect می باشد.

در آموزش مدل سازی انرژی با Autodesk Ecotect Analysis که مراجع مرتبط با آن در ادامه آمده است، توانایی بررسی ساختمان طراحی شده از نظر مصرف انرژی، توانایی دریافت نور خورشید در طول سال، به دست آوردن ابعاد بهینه باشو ها و سایه بان، به دست آوردن بارهای حرارتی ساختمان، طراحی ساختمان بر اساس سیستم غیرفعال خورشیدی از قابلیت های نرم افزار Ecotect می باشد.

با توجه به بحران انرژی در جهان و مصرف زیاد ساختمان ها در این بخش، لزوم طراحی بهینه ساختمان برای کاهش مصرف انرژی از اهمیت زیادی برخوردار است. لذا برای رسیدن به این هدف با توجه به پیشرفت های تکنولوژی، ما نیاز به یادگیری نرم افزارهای تحلیل انرژی و کاربرد آن در همان مراحل اولیه طراحی داریم که نرم افزار Autodesk Ecotect Analysis، یکی از بهترین گزینه ها برای تست و بهینه کردن طراحی است.

در ادامه مقالات، کتب انگلیسی، کتب فارسی و آموزش های آنلاین منتشر شده در این زمینه معرفی شده اند:

 

معرفی کتب فارسی
عنوان تصویر نویسندگان سال انتشار لینک توضیحات
آشنایی با نرم افزار آکوتکت

زهرا قیابکلو

۱۳۸۸ لینک (کلیک کنید) ترجمه HELP نرم افزار

 

معرفی منابع آموزشی آنلاین فرادرس
عنوان مدرس مدت زمان لینک
آموزش مدل سازی انرژی با Autodesk Ecotect Analysis مهندس میلاد حیرانی پور ۳ ساعت و ۲۸ دقیقه لینک (کلیک کنید)
آموزش نرم افزار OpenSees مهندس احسان عرفانی ۷ ساعت و ۱۶ دقیقه لینک (کلیک کنید)

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *