مراجع مرتبط با آموزش طراحی سایت ویژه کودکان و نوجوانان (HTML و CSS)


در آموزش طراحی سایت ویژه کودکان و نوجوانان (HTML و CSS) که مراجع مرتبط با آن در ادامه آمده است، زندگی امروزه ما به شدت تحت تأثیر اینترنت و وب قرار گرفته است و بی شک این تأثیر بر کودکان و نوجوانان نیز وجود دارد. ممکن است بسیاری از کودکان و نوجوانان کنجکاو باشند که صفحات وب چگونه طراحی و ساخته می شوند. در این آموزش آنها با چگونگی طراحی سایت با زبان های HTML و CSS آشنا شده و می توانند صفحه اینترنتی خود را ساخته و بر روی شبکه جهانی اینترنت قرار دهند تا دیگران نیز بتوانند از آن دیدن کنند.

در آموزش طراحی سایت ویژه کودکان و نوجوانان (HTML و CSS) که مراجع مرتبط با آن در ادامه آمده است، زندگی امروزه ما به شدت تحت تأثیر اینترنت و وب قرار گرفته است و بی شک این تأثیر بر کودکان و نوجوانان نیز وجود دارد. ممکن است بسیاری از کودکان و نوجوانان کنجکاو باشند که صفحات وب چگونه طراحی و ساخته می شوند. در این آموزش آنها با چگونگی طراحی سایت با زبان های HTML و CSS آشنا شده و می توانند صفحه اینترنتی خود را ساخته و بر روی شبکه جهانی اینترنت قرار دهند تا دیگران نیز بتوانند از آن دیدن کنند.

در این آموزش فرزندان همه مفاهیم و کاربردهای ضروری، برای ساختن یک وب سایت و قرار دادن آن بر روی اینترنت را می آموزند. همچنین سعی بر این بوده تا تمامی مطالب با زبان ساده برای مخاطبین بیان شود. با استفاده از این آموزش علاوه بر اینکه مهارت های مهم و کاربردی به فرزندان آموخته می شود، می توان استعداد و علاقه فرزندان را به طراحی وب سایت (که یکی از مهم ترین و پر درآمدترین شغل هاست) سنجید. به عقیده مدرس این آموزش برای اینکه کودکان و نوجوانان بتوانند در آینده زندگی، بهترین خود باشند مناسب است و باید آن راهی را در پیش گیرند که به آن علاقه دارند.

برای استفاده از این آموزش تنها نیاز به دانستن زبان انگلیسی در حد الفبا می باشد و نه بیشتر. زیرا سعی شده تا معانی لغاتی که در کد نویسی استفاده شده به صورت ساده توضیح داده شود.

در ادامه مقالات، کتب انگلیسی، کتب فارسی و آموزش های آنلاین منتشر شده در این زمینه معرفی شده اند:

 

معرفی مقالات
عنوان نویسندگان سال انتشار لینک توضیحات
Web Design for Kids Joni Trythall ۲۰۱۵ لینک (کلیک کنید) تصاویر و روند کلی آموزش از این مقاله برداشت شده است.

 

معرفی کتب انگلیسی
عنوان تصویر نویسندگان سال انتشار لینک توضیحات
Web Design for Kids John C. Vanden-Heuvel Sr., Cristian Turdera  ۲۰۱۶ لینک (کلیک کنید)

 

معرفی منابع آموزشی آنلاین فرادرس
عنوان مدرس مدت زمان لینک
آموزش طراحی سایت ویژه کودکان و نوجوانان (HTML و CSS) مهندس سید امیر مهدی میره ئی ۳ ساعت و ۳۴ دقیقه لینک (کلیک کنید)
آموزش پروژه محور HTML و CSS مهندس مهران بهدوست ۴ ساعت و ۹ دقیقه لینک (کلیک کنید)

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *